Say never



Jag har nog aldrig varit så arg på mig själv som jag var igår. Jag skulle tillsammans med mina två underbara killkompisar Kristofer och Fredrik gå ut på krogen och hittar inte legget!!
Galet va arg jag var! Jag övertygade killarna tillslut om att vi skulle ha spel&öl kväll istället och det blev riktigt trevligt.
Mitt i allt ringer min gamla vän Martin upp (Som jag inte sett på tre år) och berättar att han är i Jkpg och festar.
Så det blev ner till stan och träffa honom med hans vänner :)

Idag har jag åkt runt tillsammans med min mamma och hennes vännina Helena. Vi har varit ute hos familjens släktning och pallat äpplen och besökt kyrkogården.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theréses egen hörna!

Den som är stark kan le åt sin svaghet!

RSS 2.0