Nu

Det senaste.. Oj förresten, det var en lögn, men ännu mer det senaste så känner jag mig stressad. Uppjagad och känner att jag springer mot eller ifrån någonting. Mycket i mitt liv har därför handlat om effektiv sysselsättning som att plugga högskoleprov, jobba, träna, sova, äta eller göra hushållssysslor. Allt utöver det har bara stressat mig, för jag ansåg att det fanns inte utrymme i mitt liv för något annat, jag måste ju nå till nästa steg (vad det nu är, ännu mer stress). Jag är trött på att springa, jag är trött på att stressad, glömt att njuta och mitt kreativa sinne har jag tappat bort under processen. 
Jag vill njuta nu, NU! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theréses egen hörna!

Den som är stark kan le åt sin svaghet!

RSS 2.0