Gör dig redo!


Haha! Alltså jag älskar verkligen min vän Elli. Hon frågar mig igår om jag ville hitta på något och jag uttrycker att jag inte orkar och skulle stanna hemma.
Tio minuter senare ringer hon upp och säger "Jag hoppar in i bilen nu, är hos dig om 3 min, gör dig redo!".
HAHA! Hon stressa mig så linnet hamnade utochin, inget smink, hann inte ens stänga skorna innan hon tutade 70-11 gånger utanför huset.
Galning! :)
Sammanfattning av kvällen&natten:
Jag gillar och fascineras av män som använder fina ord som abrupt, thaimat är gott, tre timmars sömn gör att man får dåligt humör, nattdiskussioner är underbart, frallor från Ritz är allra godast kl: 5:20 på morgonen och att Elli påstår att alla "Negerfilmer" är bra. ! HAHA!



Väldigt, väldigt underbart ! :D
Augusti -09


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theréses egen hörna!

Den som är stark kan le åt sin svaghet!

RSS 2.0