What do you want to do before you die?


Här kommer en LÅNG lista med saker jag vill göra innan jag dör. Enjoy!


1. Starta ett foto-företag
2. Hoppa bungyjump i Sydafrika á 216 m
3. Hoppa fallskärm
4. Flyga luftballong
5. Lära mig surfa
6. Lära mig dansa salsa ev. tango
7. Lära mig spela gitarr
8. Ha en egen fotostudio någonstans med riktigt fint ljus.
9. Fota mycket! (Helst bli känd och eftertraktad)
10. Simma med delfiner (IGEN!)
11. Åka på ett biltak när bilen rör sig
12. Bo på ett ishotell
13. Resa igenom hela Sverige över en sommar
14. Se norrsken
15. Resa jorden runt
16. Ha ett jobb jag älskar, fint hus och en kanon man! 
17. Bada i döda och karibiska havet.
18. Kunna gå ner i spagat
19. Bo utomlands
20. Göra en god gärning som kan förändra någon persons liv
21. Simma med ... (haj, val, delfin, tropisk fisk)
22. Bo i bästa sviten på ett femstjärnigt hotell
23. Upplev tyngdlöshet
24. Kasta en pil på en karta och res till den plats pilen träffar
25. Upplev både solförmörkelse och månförmörkelse
26. Lär dig flyga flygplan
27. Bada naken i månskenet
28. Vara med i ett riktigt matkrig (Startade ett i nian, men det räknas inte!)
29. Ta en poledancing lektion (för skoj skull!)
30. Duscha i ett vattenfall
31. Stå på en bar och dansa
32. Besöka och gå på kinesiska muren
33. Ha en riktigt röj-fest
34. Välta en bajamaja
35. Testa på bartenderyrket.
36. Fota mig själv ”Hålla” i Eiffeltornet
37. Rista in mitt och min kärleks namn i ett träd
38. Gråta av lycka (Igen och igen!!)
39. Rida på kamel och elefant (Igen!)
40. Ta spontana foton i en fotoautomat.
41. Rädda någons liv
42. Klä ut mig till motsatta könet och leva så en dag.
43. Hälla badskum i en fontän och bada!
44. Göra en spontan resa, sistsa minuten?
45. Bygga en snö iglo
46. springa ett marathon
47. Vara med på Oscarsutdelningen.
48. Padla kanot
49. Fjällvandra
50. Ha ett eget mörk rum och framkalla själv
51. Åka på späckhuggarsafari i norra Norge
52. Beställa in en irländsk whisky på en irländsk pub på Irland
53. Beställa in en skotsk whisky på en skotsk pub i
54. Stå med en fot på vardera sidan ekvatorn
55. Bära en sago klänning
56. Få en bok publicerad
57. Testa på längdskidor
58. Skaffa barn
59. Se en musikal på Broadway
60. Ha ett sagobröllop








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theréses egen hörna!

Den som är stark kan le åt sin svaghet!

RSS 2.0