Camilla



Jag måste bara berätta vad som hände på nyår. Jag hade köpt en jättefin klänning från H&M som satt rätt tajt när jag provade den. (Och efter som jag har lite kärlekshandtag så vågade jag inte ta den mindre storleken som kanske satt bättre för jag kände inte för att handtagen inte skulle få mer uppmärksamhet än vad som behövdes ;) ).
Haha, i allafall så går jag in på Lindex i stan och blir rekommenderad ett .. hmm.. jag vet inte vad det heter men det ser ut som höga trosor/kroppsbody som skulle "dra in"  de små kärlekshandtagen en aning. :)
Sen kommer nyårsafton och klänningen ska på.. NU var klänningen ALLDELES för stor. De bokstavlig talat hängde ner och bara flöt runt. (Tro mig, det var inte vackert!).
Sen skulle de jädra förbaskade lösögonfransarna på. Jag ber min modera om hjälp och till hennes & Anders stora lycka så hamnar de 3 mm för högt och jag ser ut som drakula. Jag förbaskar mig över dem båda och känner "ska man få någonting gjort så får man väl göra det själv!". Stackars Anders försöker att säga att jag inte behöver lösögonfransarna, "Du är mer vacker utan dem älskling". Morr var allting han fick till svar.

Haha, i alla fall så slutar det med att denna kväll (som jag trodde att jag hade planerat så bra) har jag inga lösögonfransar och jag har en klänning som hänger.
Ja, ibland blir det lite för bra ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theréses egen hörna!

Den som är stark kan le åt sin svaghet!

RSS 2.0