153 DAGAR KVAR!



Idag har jag och min mor sprungit runt i Jönköping på jakt efter tyg till min balklänning! :) Hittade en underbar butik med en duktig kassörska*! Kvällen avslutade sedan lugnt med taco, gladiatorerna och ännu fler drömmar om studenten!
Imorgon taggar jag för gudstjänst! (Vi har nämligen fått en uppgift från vår religionlärare att vi ska gå en gudstjänst och sedan redovisa upplevelsen genom att skriva en uppsats.)


*Jag har märkt att sedan började på Ritz så har jag blivit extremt experdit känslig.. Automatiskt sedan jag började där så har jag börjat att ställa högre krav på experditer som handskar med mig.
Som idag på ICA MAXI så blev jag påkörd av en anställd med en grönssaksvagn så förväntade jag mig en ursäkt och när jag inte fick någon så muttrade jag "OCH så säger man ursäkta!)
HAHA! Jag har förmodligen fått lite mer skinn på näsan eller så skulle nog vissa vilja säga att jag blivit bitch ;)
Så.. Alltså uppskattar jag väldigt mycket när jag blir bemött av någon som är så pass duktig!





Take Care!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theréses egen hörna!

Den som är stark kan le åt sin svaghet!

RSS 2.0