Kärlek


Jag blir kär i små detaljer. Här finns mina favoritställen:

Här i vaggeryd:

- Bron vid Preem (som de nu har rivit ned)
- Bron som kommer efter östra skolan.
- Kvarnen
- Vattentornet. (Tills de bebyggde stället, brukade klättra upp där. :))

Jönköping:
Statsparken (såklart!)
Rådhusparken
Hamnkanalen
Piren
Utsikten (Huskvarna)
Vätterstranden

Allmänna detaljer som jag älskar:

Vasaskeppet, Stockholm (så vacker!)
Big Ben, London (Jag älskar London över huvudtaget men big ben är något speciellt... =) )
Månen (Hon är så .. mystisk.. )




Kommentarer
Sanna

Sv: Tack så jättemycket! :)

2011-11-07 @ 15:31:07
URL: http://sannakumlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theréses egen hörna!

Den som är stark kan le åt sin svaghet!

RSS 2.0