..



Usssh..

Jag vet knappt om jag skall skratta eller gråta.

Jag HATAR elektronik. BOKSTAVLIGT TALAT!
Jag ska berätta vad som gått sönder det senaste ..
1. Mitt minneskort gick sönder igår?
2. Mammas lapptop stötte jag till löst. (LÄS LÖST!) Jag har för fasen tappat skiten och den har inte gått sönder, sen en stöt och pang så var skämen borta.
3. Samma sak som punkt 2 med min laptop. (Denna gången kanske inte löst, får skylla mig själv där). Brorsan säger att laptopars skärmar kan bli sämre med åren? WTF?
4. Min dator innan skärmen gick sönder kraschaden.. =3 år bilder, borta..
5. 2 utav 3 externa hå-diskar failar mig.l.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theréses egen hörna!

Den som är stark kan le åt sin svaghet!

RSS 2.0