Phuuu,


Jag ska snart förklara vad det är jag "phu:ar" för.

Jag har gått runt och varit en aningen orolig inatt och igårkväll. Det är nämnligen så att jag & min pojkvän i princip ALLTID pratar på kvällarna.. Men igår så ringde jag (.. Efter att ha funderat över varför han inte stressat mig att vi skulle prata). Men då är mobilen avsträngd?? Woot? Detta har inte hänt på över ett år & 7 månader!
Jag skickar iväg lite småtjuriga sms att han ska sätta igång sin mobil, ställer in leveransrapport och väntar.. men ingenting händer..
Vid tio ger jag upp,  somnar efter att jag försökt hålla mig vaken genom att spela på mobilen och smsa med en vän.
Vaknar vid 01.35, fortfarande inte något sms eller samtal?

Ni kanske tycker att jag låter som en hack-kyckling, men min kära pojkvän har en rätt knepig magen som har strulat de senaste dagarna.. Så, JA! jag blev orolig..

Ringde på morgonen, återigen den där jädra telefonsvararen! Det värsta-som-kan-hända bilder kommer upp i huvudet.

MEn ! Så loggar man in på datorn, sista sidan man tittar (jag har en rutin på fem sidor som jag alltid tittar till..). Så är det ett mejl från honom. :)

Hej älskling..
Min skit telefon la just av.
Så jag får inte i gång den längre tyvär.
Men vi ses ju i morgon:)
jag älskar dig <3





PHUUUUUUUU! :D Trevlig helg på er!


Kommentarer
Fanny

sv; från topshop! :)

2011-03-27 @ 16:12:09
URL: http://fannyelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theréses egen hörna!

Den som är stark kan le åt sin svaghet!

RSS 2.0